Subject: Päring SYNLAB Eesti OÜ-le rakenduvate NIS2 nõuete osas
From: Meelis Männik <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Feb 2025 14:41:22 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Esitame päringu, kas ettevõttele SYNLAB Eesti OÜ (registrikood 11107913)
kohalduvad küberturvalisuse direktiivi NIS2 nõuded, mida eeldatavalt
planeeritakse jõustada küberturvalisuse seadusega?

Ettevõtte näitajad 31.12.2024 seisuga:

aruandeaasta müügitulu 41 872 734 EUR

bilansimaht 38 545 306 EUR

2024 detsembris oli täistööajale taandatud keskmine töötajate arv 259,4

Tegevusala: meditsiinilaborite, vere-, sperma- jms pankade tegevus, kood
86902

Heade soovidega

Meelis Männik
CFO

SYNLAB Eesti OÜ
Veerenni 53a
10138 Tallinn

Mob.:

+372 527 1288

E-post:

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Veeb:

 <https://www.synlab.ee/> www.synlab.ee